ACER warranty extension for 5 years CARRY IN, PC Veriton 2/4, Extensa (M, N, X, S, L), electronically

ACER warranty extension for 5 years CARRY IN, PC Veriton 2/4, Extensa (M, N, X, S, L), electronically
Your price incl. VAT (20.0%)
291.66 RON
❌ Articolul nu este disponibil. Nu există opțiune de a comanda.
Delivery Nicio dată de livrare confirmată
Manufacturer
Product number
SV.WPCA0.B13
Product Code
RL010.456
Warranty
6 months

Product description

This is an automatic translation. You can see the original text here

Parametru Valoare
Tipul serviciului Extinderea garanției după expirarea acesteia
Durata serviciului (în ani) 5
Tipul de reparare În funcțiune


Specificații:

POATE FI ÎNREGISTRAT AICI: http: //www.aceradvantage.com/advantage/page1.do? Link = ln1817 & UserCtxParam = 0 & GroupCtxParam = 0 & ctx1 = en & ctx6 = 6 & ctx7 = 3
AcerAdvantage este un program de garanție extinsă pentru produsele Acer, care are un succes extrem în țările în care a fost introdus. În prezent este răspândit și oferit în toate țările Comunității Economice Europene. AcerAdvantage este un program european care poate fi achiziționat pentru produse Acer, cum ar fi laptopuri, computere personale, monitoare LCD, proiectoare, servere și matrice de discuri. Oferă o garanție extinsă de trei ani în mai multe variante (în funcție de produs și tipul de garanție extinsă aleasă. Pentru mai multe informații, consultați site-ul web pentru linia de produse), cum ar fi: service la un centru de service Acer sau client, diverse timpi de răspuns de la 4 ore la 2 zile, acoperire variabilă de la 5 la 7 zile pe săptămână și de la 9 la 24 de ore pe zi, reparații pe termen scurt conform programului AcerAdvantage pentru clienții prioritari și înlocuire temporară, astfel încât cea mai mare disponibilitate posibilă a produsul achiziționat este întotdeauna garantat. De asemenea, vă oferă multe alte avantaje, cum ar fi reparații gratuite de daune accidentale la laptopuri și o perioadă de reparații de până la cinci zile lucrătoare, asistență gratuită prin telefon, fax sau e-mail pentru întreaga perioadă a garanției extinse de trei ani. Scopul programului AcerAdvantage este de a convinge clienții Acer că pot conta întotdeauna pe asistență țintită și în timp util timp de trei ani în orice țară din Comunitatea Economică Europeană și că, prin urmare, vor putea utiliza în mod optim produsul pe care l-au achiziționat. Clienții care achiziționează AcerAdvantage pentru un produs Acer trebuie pur și simplu să activeze acordul de la www.acer-ee.com sau apelând la Centrul de Apel European (engleză sau germană). Activarea poate fi gestionată și de către vânzător. De asemenea, el trebuie să trimită formularul de cerere semnat împreună cu chitanța de vânzare din plicul care face parte din pachetul AcerAdvantage. Acer va trimite clientului o copie a certificatului de garanție extinsă cu toate informațiile de identificare a produsului. Garanțiile extinse, serviciile personalizate și un Call Center european fac parte din strategia integrată Acer „Customer Care”, pe care Acer a implementat-o cu succes pe piață pentru a consolida relațiile cu clienții și pentru a atinge un nivel unic de gestionare a relației cu clienții. Munca dvs. merită protecție, iar Acer vă oferă posibilitatea de a utiliza produsele noastre în mod continuu, ca parte a programului AcerAdvantage Extended Warranty Program.