Category
Office 365 Home ESD (for households, one year)
Your price incl. VAT (20.0%)
450.91 RON
✅ Disponibilitate într-un partener extern
Data de livrare planificată prin curier către dvs 18-12-2024
Product description
This is an automatic translation. You can see the original text hereNoua suită Microsoft Office 365 Cea mai recentă versiune a Microsoft Office a evoluat și aduce utilizatorilor multe îmbunătățiri noi la o gamă deja largă de caracteristici, noi efecte de text, noi efecte grafice (artistice), un nou magazin web, editare foto și video. Noi animații și tranziții între prezentări de diapozitive. Nou Una dintre ele este o interfață de utilizator hibridă care funcționează ca o aplicație obișnuită pentru desktop, precum și în modul tactil pe ecran complet. Când introduceți ID-ul Windows Live, puteți începe să salvați fișiere în OneDrive și să le faceți backup în cazul în care computerul dvs. se blochează. Pentru o eficiență mai mare, veți putea, de asemenea, să efectuați sincronizarea live, unde un singur fișier creat în Word, PowerPoint, OneNote poate fi editat de mai mulți utilizatori în depozitul OneDrive. În prezent, stocarea în cloud a fost mărită la 1 TB pentru utilizatorii care dețin una dintre licențele Office 365 sau pentru utilizatorii cărora licența le este împărtășită de către licențiat. Office 365 va include, de asemenea, șaizeci de minute gratuite pentru apelurile Skype către numerele de telefon obișnuite. Programele incluse Microsoft Office 365 pentru acasă este un pachet software care oferă aplicații de birou Word (editor de text), Excel (foaie de calcul), PowerPoint (program pentru prezentări grafice), OneNote (program pentru colectarea a aproape toate tipurile și formele de informații), Outlook (e -mail client și manager de date personale), editor (soluție pentru crearea de prezentări de afaceri și materiale de marketing) și acces (instrument pentru crearea bazelor de date). Word Această versiune a programului aduce multe îmbunătățiri, cum ar fi un nou mod de citire a documentelor, care elimină meniurile inutile și vă veți putea concentra mai mult pe conținutul textului. Pentru citire, este plăcut să deschideți documentul pe ultima pagină citită sau să măriți și să micșorați obiectele. Lucrul cu textul vă va face cu siguranță mai ușor să introduceți note scurte sau un aspect actualizat dinamic, pe care îl veți aprecia după ce trageți fotografia peste text. Excel Experimentați avantajele finalizării dinamice, deoarece acest program nu mai este doar un editor, dar vă poate învăța și comportamentul în timp ce lucrați și apoi completa automat datele rămase. Programul poate procesa, de asemenea, analize complexe foarte rapid și apoi poate crea modele de tabele de urgență. PowerPoint Implică publicul cu o prezentare specială a prezentatorului, alertează publicul asupra unui punct specific al prezentării prin mărire. Utilizați tabelele de diapozitive pentru a comuta cu ușurință între diapozitive și pentru a extinde automat pentru a afișa automat prezentarea de diapozitive pe al doilea ecran. Dimpotrivă, atunci când creați, veți găsi cu siguranță modele pentru noi motive cu unghi larg, comutarea ușoară a variantelor cu un simplu clic, ghiduri de aliniere pentru aplicarea unui aspect estetic și instrumente simple pentru conectarea formelor. OneNote Oriunde mergeți, datele dvs. vă vor fi întotdeauna alături într-un program OneNote clar. Veți putea să vă înregistrați ideile de călătorie folosind notebook-ul din această aplicație, astfel încât veți avea totul frumos stocat într-un singur loc, fie că este vorba de text, link-uri, videoclipuri, fișiere, imagini de pe site-ul web și materiale similare. Există, de asemenea, funcția Scriere de mână, pe care o veți aprecia în special pentru dispozitivele mobile controlate cu degetul, stiloul sau mouse-ul, precum și posibilitatea de a afișa grafice lângă text. Căutarea eficientă este baza pentru o muncă rapidă, așa că nu este de mirare că a fost integrată în acest program, unde puteți căuta texte, nume de fișiere și chiar cuvinte într-o imagine. Navigarea rapidă Outlook din program facilitează navigarea utilizatorului pe bara de navigare, care poate fi utilizată pentru a deschide e-mailuri, calendare, contacte și chiar sarcini. Veți avea totul la îndemână. Informațiile din rețelele sociale, cum ar fi LinkedIn, Facebook și altele, vă vor oferi conectori integrați. De asemenea, veți aprecia previzualizările rapide pentru a vedea viitoarea întâlnire, contact și multe altele. Prin crearea cărților de vizită, veți obține toate contactele de care aveți nevoie într-un singur loc. Posibilitatea partajării unui calendar este cu siguranță avantajoasă pentru lucrul cu colegii. Lucrarea va accelera cu siguranță căutarea foarte rapidă și eficientă, iar planificarea orarului pentru ziua curentă va fi facilitată de panoul meteo. Editor Această aplicație vă va ajuta să ieșiți în evidență și să atrageți atenția prin fotografii. De asemenea, puteți adăuga setări simple folosind instrumentele prezente și puteți adăuga și efecte pentru a da creațiilor dvs. un aspect profesional. Există, de asemenea, o căutare online practică în albumele dvs. de pe Facebook, Flickr și rețele sociale similare. Acum va fi foarte ușor să plasați imaginea de înaltă rezoluție selectată pe fundalul site-ului dvs. De asemenea, puteți utiliza instrumentul de îmbinare a corespondenței, care asigură o comunicare mai specială și toate opțiunile sale de personalizare sunt într-un singur loc pentru o configurare mai ușoară. Veți putea imprima creațiile rezultate din mers, datorită posibilității de salvare într-un fișier JPG. Puteți trimite publicații întregi ca fișier HTML prin e-mail. Access Access este unul dintre cele mai populare programe de baze de date. Cu toate acestea, această versiune va oferi o utilizare mult mai mare chiar și pentru utilizatorii mai puțin experimentați fără experiență în dezvoltare. Acum vă permite să creați aplicații de baze de date bazate pe browser care vă ușurează afacerea și sunt stocate automat într-o bază de date SQL, sporind mult securitatea acestora. În timp ce lucrați, vă așteaptă șabloane de aplicații pentru crearea propriilor aplicații și șabloane de foi de calcul pentru monitorizarea convenabilă a activităților aplicației. Datorită formularului Office ca abonament, plătiți o dată pe an și primiți cele mai recente versiuni ale programelor Office pentru computerele dvs., precum și acces la versiuni web și spațiu pentru documente în cloud. Aveți întotdeauna cea mai recentă versiune a programului, iar plata inițială nu este la fel de mare ca pentru un software nou. Suita office este compatibilă cu următoarele sisteme de operare: Windows 8.1 sau 8, Windows 7, Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012, Mac OS X 10.6 sau o versiune ulterioară sau Android KitKat 4.4.